ponedeljek, 4. oktober 2010

Prva peka

Priznam, da malo zanemarjam tale blog, pa tudi ustvarjanje na sploh. Ni neke prave volje, časa ... kaj pa vem. A počasi se menda vračam v stare tirnice. Prava vzpodbuda je bila nova pridobitev, ki jo je bilo treba takoj preizkusiti. Prva peka ...

Upam, da mi uspe v doglednem času še spraviti tele koščke skupaj, preden me ustvarjalna volja spet mine ...

11 komentarjev:

  1. Uau, izgleda mega! Bravi baker!! Navdušena sem, komaj čakam, da sestaviš v celoto!

    OdgovoriIzbriši
  2. ne, ne bo te minila ustvarjalna volja... mene bi že firbec gnal, kako bo ratalo.
    in tudi sedaj me matra, kaj bo nastalo:))

    OdgovoriIzbriši
  3. Zgleda obetaven tale razgled iz oz. v tvojo pečico :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ne, ne, nikakor te ne sme minit. To moraš nujno dokončat, ker mene takooo zelooo zanimajo končni izdelki. Že zdaj je tole zelo zanimivo in všečno.

    OdgovoriIzbriši
  5. Pečica izgleda lepo, ampak vsebina!!!!!!!Hitro pokaži kaj bo iz delčkov nastalo!

    OdgovoriIzbriši
  6. Super pridobitev. Sem si jo jaz tudi zamislila, ampak se še nisem odločila. Mogoče v naslednji rundi akcije. :)
    Tvoji koščki pa prav mamljivo zgledajo in komaj čakam, da jih sestaviš.

    OdgovoriIzbriši
  7. Vaaau, super! Točno o tej pečici sem tudi jaz razmišljala... Morda me pa kakšna počaka do naslednjega obiska.

    OdgovoriIzbriši
  8. Si jo vzela! Jaz pa se nisem mogla odločit, ker ta hip ne bi vedela, kam bi jo dala. Čez kakšno leto ali dve bom, upam, že vedela! Sem pa najprej pogledala, kako velike kose si delala :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja, Kitty, sem jo vzela. Saj tudi jaz nimam prostora, pa sem jo porinila v en kot na kuhinjksem pultu. Čez kako leto ali dve pa bom menda imela bolj primeren prostor :-)Vedno sem imela nek slab občutek, ko sem pekla v obični pečici ... Pa glede na to, da ne pečem nekih velikih serij, se mi zdi čisto zadosti velika.

    OdgovoriIzbriši
  10. O tole pa bo nekaj bakrenega. Komaj čakam da vidim. In čestitam k novi pridobitvi. Vedno je luštno ko imaš kaj novega .. se mi zdi da kar da neko energijo za ustvarjanje..

    OdgovoriIzbriši
  11. komaj čakam na končen izdelek!!!

    fino za novo pridobitev. jaz pečem kar v "glavni" pečici. se tolažim da tako ali tako nikoli ne pečem fimo in hrane eno za drugim

    OdgovoriIzbriši