nedelja, 10. oktober 2010

Nadaljevanje

Še malo igračkanja s teksurami in Pearl-Ex prahci ... brez modre pač ne gre, z rahlim pridihom zelene ...

malo bolj petrolej zeleno ...
in še petrolej zelena s pridihom vijolične ... odvisno, kako obesek obrnemo ...


12 komentarjev:

  1. o lepi so ..
    mi lahko poveš kje si nabavla prahce .. jih je možno dobit pri nas??
    tnx

    OdgovoriIzbriši
  2. Hudo!!!!!Pa tako lepe relijefke imaš!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Bakrenega sem kupila v Prometeju v LJ precej let nazaj in je od Fimo. Od Pearl-Ex pa je moder, srebrn in inteferenčni zeleni. Kupia sem jih predlani v Londonu čisto slučajno in so šele zdaj prišli na vrsto za uporabo :-) Za vijoličen pridih sem uporabila kar senčilo za oči ... senčila namreč imajo tele perlaste delce, a manj intenzivne. Za prvo silo si torej lahko pomagaš tudi s senčili za oči. Perl-Ex prahov pri nas še nisem zasledila. Je pa res, da kaj dosti ne raziskujem domačih hobby trgovin :-(

    OdgovoriIzbriši
  4. Teksture bi se meni verjetno zdele samo ene izmed.. ko pa jih ti primeš v roke, so izdelki noroooooo lepi. Res jih je veselje pogledat.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita paleta! Kapo dol za vse dovršeno izdelane izdelke!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ti tako ali tako iz vsega narediš "ohhh" izdelek!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ta je tudi prečudovit, res nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  8. Dih jemajoče, kot ponavadi. Preprosto in elegantno.

    OdgovoriIzbriši
  9. S svojimi teksturami in prahci ustvarjaš prave mojstrovine!

    OdgovoriIzbriši
  10. Prekrasno, sploh zadnji z vijola pridihom!

    OdgovoriIzbriši
  11. uau. meni sta druga in tretja top!!!!

    OdgovoriIzbriši
  12. Me encanta , es sencillamente maravilloso. Besos desde Barcelona (España)

    OdgovoriIzbriši