torek, 5. oktober 2010

Sestavljeno ...

ali kuj železo dokler je vroče oz. sestavi skupaj, dokler se ti še da in imaš vse razstavljeno po mizi ... hja, tako pač je :-) Koščki dišijo po jeseni, rahlo bakreno obarvani ... tekstura pa je seveda od Helen Breil ... čista fantazija.

Brez prstana skoraj ne gre ...
Tule pa sem za popestritev uporabile lesene perlice, da ni samo gola žica ...

Prav zabavno je tole igračkanje s teksturami. Moram nujno še kaj spečt :-)


21 komentarjev:

  1. Se mi je zdelo, da bo fantastično!!!!!Mega lepo, tekstura je res čarobna, pa barve!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Res čista fantazija! A praviš, da so dobre te teksture, sem jih že občudovala, pa tutoriale tudi! Čudovit bakren odtenek si dobila!

    OdgovoriIzbriši
  3. Vidim, da pečica dobro dela. Ogrlici sta fantastični.

    Vidim, da naju zanimajo iste stvari, samo ti me vedno prehitiš pri izdelavi. Jaz sem samo do novih tekstur prišla. LOL

    OdgovoriIzbriši
  4. Wauuuu, tile tvoji izdelki so pa čista fantazija, pa sploh mojih barv niso :)))) Res mi je všeč, da vedno vse tako zelo dodelaš, da je res veselje pogledat.

    OdgovoriIzbriši
  5. Spet ena lepa. Tebi nikdar ne manjka volje za poskušanje novih zadev. Te občudujem.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tako kot vedno tudi ta nekaj posebnega ... sej kdaj pa pri tebi ni nekaj posebnega ;o)

    OdgovoriIzbriši
  7. uauuuu!!! Noro dobro! Pa teksture so mi tudi zelooooo všeč ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši
  8. Ti so pa ekspresna!
    In se stavila si tako lepi ogrlici, da se mi sline cedijo!!! Res, teksture so nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  9. Tvoji izdelki so pravi balzam za naše oči. Krasnih barv, zanimive oblike, čudovite teksture. In vse tako natančno izdelano! Prava mojstrica si!

    OdgovoriIzbriši
  10. Super barve, super izdelki! Doterani u nulo, skoz ekran vidim ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja, Maja, teksture so dobre. Niso sicer tako globoke, da bi jih lahko uporabila za tehniko hidden magic ali mica shift ... morda z zelo mirno roko pri rezanju bi tudi šlo. So pa krasne za takole barvito igračkanje.

    Jana, jaz sem dobila tele teksture še pred poletjem, pa so kar čakale v škatli na svoj dan. Tudi tvoje bodo zagotovo prišle na vrsto :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Ooo, tole bi pa prav z veseljem nosila, čudovito! Vedno komaj čakam, da objaviš kaj novega na svojem blogu.
    Helen Breil sem odkrila pred kratkim, res navdušuje

    OdgovoriIzbriši
  13. Fantastične barve, pa teksture...mhmhm čista fantazija!

    OdgovoriIzbriši
  14. Ja saj sem vedela da drugače kot perfektno sploh ne more biti. Ta s podolgovatimi lističi se mi je še posebej priljubila. KOmaj čakam da še kaj spečeš...

    OdgovoriIzbriši
  15. 3x hura za novo pečico!...za izdelavo pa sedi 5!

    OdgovoriIzbriši
  16. Le sestavi, le daj! Bomo lahko učke pasle po zaslonu. Pa še kaj speci zdaj, ko je vse razstavljeno ;)

    OdgovoriIzbriši
  17. Fantazija in pol je tole. Zelo zelo zelo lepo. A sem že rekla, da je zelo lepo? Jaz sem za še, super je.

    OdgovoriIzbriši
  18. uau, čudovite so. prva mi je sploh všeč :))))

    OdgovoriIzbriši