nedelja, 26. september 2010

Ena za 50

'Oj, žena, sej mi boš naredila eno voščilnico za 50 let?' mi pravi J. v petek, ko pride domov. 'Ja, OK, bom. Do kdaj pa rabiš?' ... 'Do ponedeljka' ... 'Kakšno pa?' ... 'Sem mislil, kako tako, da pes ven skoči' ...

Pa kaj sploh sprašujem ... pasja voščilnica ... pravi izziv ...

Pop-up pasja hišica in kuža



Sem imela namen še malo okrancljat z rožicami, pa sem dobila prepoved.
Naročnik je zadovoljen, upam da bo tudi prejemnik.

16 komentarjev:

  1. Vau, kako je čudovita, prav prisrčno voščilnico si mu naredila, Suuuuper ideja :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. O madonca, pares pes ven skoči!!!!Super čestitka!!!!1

    OdgovoriIzbriši
  3. ej, pa še res pes ven skoči. Odlična zadeva, zelo mi je všeč. Ko se lotiš papirja si ravno taka mojstrica kot pri fimo, vedno nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj pa saj to pa res kuža ven pride!!?? Neverjetna si!

    OdgovoriIzbriši
  5. Moški so res skromna bitja, ne? Ampak točno vedo, kakšno nalogo lahko dajo, d ajo bodo ženske opravile "z levo roko".Enkrtano ti je ratalo( kdaj ti pa ne...)!

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna zadeva:pokukaj malo k meni:)

    OdgovoriIzbriši
  7. kakšno dobra ideja... izvedba pa kot vedno u nulo ! krasna je

    OdgovoriIzbriši
  8. ja super si tole nardila....ampak kdo ima zdaj 50? pes ali lastnik? :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Hehehehe, kakšna huda ideja :) Mislim tista od moža :))) Pa kakšna super enkratna izvedba!

    Čist huda!

    OdgovoriIzbriši
  10. Voščilnica, da pes ven skoči!!! Noro!!! in kako lepo ti je uspelo.

    OdgovoriIzbriši
  11. Dobro nalogo ti je dal tale tvoj! Mi je všeč, da te je malo zbezal iz luknjice, ker pogrešam tvoje ustvarjanje!

    OdgovoriIzbriši
  12. Pravkar sem "odkrila" tvoj blog in sem navdušena nad tvojimi izdelki!

    Tale voščilnica je pa tako posrečena...Ideja in izvedba super!

    OdgovoriIzbriši