četrtek, 14. oktober 2010

Eleganca v črnem

Preprosta in večna kombinacija črne in srebrne.


Vse kar potrebujete je seveda črna in srebrna poli glina, tekstura in veliko, ampak res veliko potrpljenja pri brušenju, brušenju in še enkrat brušenju. Za piko na i pa še malo poliranja :-) In potem ne rabite niti dvigovat uteži za čvrste mišice na rokah ... :-))))

Končni rezultat sploh ni tako slab, a ne ...


16 komentarjev:

  1. Ne tole pa res ni slab rezulatat!!!!!!Kako to govoriš??Zelo lep izdelek je nastal!!Samo tisto brušenje, pa brušenje, pa... to mi gre v nos:):):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Slab? Odličen obesek je!
    A to so še Robini swirli, ker imam nekaj podobnega ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Rezultat je za 10 na faksu in 5 v osnovni šoli ... zdaj pa sedi in pridno nadaljuj s svojimi mojstrovinami ... ;o)

    OdgovoriIzbriši
  4. Es realmente bonito, me gusta mucho.Besos

    OdgovoriIzbriši
  5. Končni rezultat je fenomenalen!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja, Martina, še od Robe, ja ... in se je treba kar potruditi za globok odtis.

    OdgovoriIzbriši
  7. Konči rezultat je fantastičen in verjamem, da ne potrebuješ dvigovanja uteži :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Končni rezultat je naravnost famozen!

    OdgovoriIzbriši
  9. Prekrasen učinek, mhmhm ne diši mi brušenje, pa dvigovanej uteži tudi ne :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Lijepa kombinacija boja. Manje je uvijek više :-)!

    OdgovoriIzbriši
  11. Super izdelek, vreden vsega truda ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši