sobota, 30. oktober 2010

Jesen

In potem je zapihala burja, odgnala težke deževne oblake, posijalo je sonce in razkrilo zlato rjave barve jeseni ...
... vsak dan pomalo so nastajali tile koščki ...
... pa prstan mora bit ...
... in še zadnji kos ...

17 komentarjev:

  1. Oooo, čudovit odraz jeseni je nastal! Zadnji obesek mi je za pikico bolj všeč kot ogrlica (ampak res samo za odtenek bolj), super, da je poleg tudi prstan.

    In ja, občudijem tvoje stvaritve in prav pogrešala sem rjavo barvo..."tvoja" modra barva pač ni "moja" ;-), tokrat pa sem prišla na svoj račun.

    OdgovoriIzbriši
  2. komaj čakam zimo :)...na tvojem blogu seveda, drugače pa nič :)

    OdgovoriIzbriši
  3. o to so pa čisto moje barve!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. aaaaaaaaaaaa, kakšne prekrasne barve. Kot da bi posrkala del jeseni v njih. Zelo zelo lepo in perfektno narejeno.

    OdgovoriIzbriši
  5. Pa je res lepa tale jesen! Kakšen krasen navdih vam je :)) (meni pa prav nič).

    OdgovoriIzbriši
  6. Ne, ne bom nič komentirala!!:):):) Ne najdem pravih besed , da bi pohvalila to lepoto. Mogoče je še najboljša -Aaaaooooooouuuuuu!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Omarijasveta, pobiram čeljust nekje po tleh, ko gledam tele tvoje kose ...

    OdgovoriIzbriši
  8. Jaaaajks, spet nekaj, čudovitega! In rjava je itak zakon. Kolk si se pa namučila z brušenjem in poliranjem.... Se je splačalo, ker so zadeve za dol past!

    OdgovoriIzbriši
  9. Uau, kako so lepi, spkoh mokume, ki je prav čaroben! Pa mojih barv!!!

    OdgovoriIzbriši
  10. čudovito... še dobro, da je zapihala burja:) le naj še bo sončka - tako ob ustvarjanju, kot zunaj.

    OdgovoriIzbriši
  11. Res čudovite jesenske barve. Včeraj sem kao komentirala pa je ob prijavi vse nekam poniknilo. Grrrr! Zato danes - včerajšnja je noro lepa, tudi mene spominja na ležerne sončne poletne dni brez oblačka.

    OdgovoriIzbriši
  12. Te ha quedado fantástico. Esta técnuca me gusta mucho, pero a mi no me sale tan bien. Muchos besos

    OdgovoriIzbriši
  13. Krasno si skombinirala tehnike in barve. Za prste polizat!

    OdgovoriIzbriši
  14. Tako čudovite barve kot je čudovit jesenski gozd, obsijan s soncem.

    OdgovoriIzbriši
  15. Predivan rad! :) Zaista je majstorski uradjeno.

    OdgovoriIzbriši
  16. Čudovito! Mokume gane me spominja na divjo reko. Če ga nekaj časa gledaš, se zdi, kot bi se premikal.

    OdgovoriIzbriši
  17. Prava mojstrovina. Obesek me je čisto začaral.

    OdgovoriIzbriši