sobota, 12. februar 2011

Brainstorming

Z J. sva pravkar menda že stoprvič pregledala elektro inštalacije ... stikala navadna, izmenična, križna, vtičnice take in drugačne, stropne in stenske luči, senzorji, domofon, ... vam povem, da glava peče, čeprav na parceli še trava raste. No, ne bom preveč utrujala. Tisti, ki ste se kdaj lotili projekta 'hiša', že veste, kako to gre. Pravi brainstorming :-)
Brainstorming pa se nadaljuje še v poli glini, saj je tale možganska klobasa oz. 'brain cane' v hladilniku čakala na svoj trenutek. Naredila sem jo zagotovo pred več kot štirimi leti, ko sem bila še navdušena nad izdelavo poli klobas, a potem jih kar nisem znala prav uporabiti. Je pa fino, da imam kakšno takole reč na zalogi in je potem kos nakita za darilo hitro narejen.

Že klasika - ogrlica in prstan


21 komentarjev:

  1. Spet nekaj tako u nulo dodelanga, da zasluži priklon do tal ... se sploh ne vidi, da je klobasa izpred štirih let ...

    OdgovoriIzbriši
  2. ooo hudo Renata .. tole je pa hudooo nora reč .. in še bolj hudo dobraaaaaaaa ...
    če ti brainstorming povzroča take reči .. bi rekla, naj kar ostane ... joooj sploh se ne morem nagledat .. zakonnnnnnnn.. pa še moje barveee

    OdgovoriIzbriši
  3. Uhhh, ti pa res znaš dobro porabit stare zaloge. Brainstormanje ti gre super od rok.
    Verjamem, da tudi tisto okoli stikal, ob tvoji natančnosti, ne bi smelo bit brez rezultata.

    OdgovoriIzbriši
  4. Te kar razumem, skozi kaj greš :) Ko boste v svoji hiški, me bo zanimalo, če ste dali kakšno vtičnico premalo, na napačno mesto ... :) Raje več kot premalo :)
    Vauu, kakšna čudovita ogrlica. In prstan.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hiše sicer nisem gradila, ampak že 2 obnavljanji, ki jih imam za seboj, sta popolnoma dovolj :)) Gradnja hiše pa bi zame bila preveč, se mi zdi :) Se pa strinjam, da je bolje že na vsem začetku vse dobro premisliti. Nisem pa vedela, da take super zaklade šparaš tako dolgo. Tale verižica je zelo zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlično trošenje zalog!
    Slovon pravi, da se je za razporejanje stikal on sprehajal po hiši in si predstavljal, kaj bi kje prižgal/ugasnil. In nisem še ugotovila, da bi mi kje kakšno stikalo zmanjkalo. Mogoče zaradi krožnega prometa, ampak na splošno imamo večino stikal križnih.
    Za vtičnice se je izkazalo, da so 4 v kuhinji nad pultom premalo, bi morale biti vsaj še 4 ta velike (ne ploščate), in da jih je v pisarni zmanjkalo kar ene 10 - je pa res tudi to, da pisarna ni še taka, kakršna naj bi bila ...

    OdgovoriIzbriši
  7. Verjamem, da je gradnja hiše en velik projekt, zato se mi zdi prav fino, da možgančke občasno malo zrelaksiraš. Tako nastanejo zelo lepi izdelki, čeprav iz zalog. Dobro si jih uporabila!

    OdgovoriIzbriši
  8. Super uporabljeni možgančki:) Mi je res všeč tvoja natančna izdelava :)
    Okoli vtičnic pa ... mi smo jih pozabili dati na hodnik :( je bila cela rama kam sesalec vtaknit :) In smo potem nove stene razbijal ...

    OdgovoriIzbriši
  9. Preprosto popolna. Moj poklon.

    OdgovoriIzbriši
  10. Mmm kako čudovite barve, tega kompleta se pa ne bi branila :-))

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja, moje barve, ni kaj! Hudo zalogo si imela!
    Jaz sem na srečo za elektriko imela J. mamo, ki se je s tem profesionalno ukvarjala in je elektriko naredila superca: tako imam nad kuhinjskim pultom 9 vtičnic in povem ti, da jih ni nič premalo. Na hodniku lahko luč prižgeš vsakič, ko stopiš iz kateregakoli prostora in to na desni strani, pod stikali so vtičnice za sesalec, iz dnevne sobe lahko ugašam in prižigam luč v kuhinji, jedilnici in na hodniku... Takrat se mi je zdelo too much, sedaj pa se ji vsakič zahvalim in rečem, da je carica!

    OdgovoriIzbriši
  12. prečudovito.... nebeško je lepa...

    OdgovoriIzbriši
  13. Ahhhhhh, če je to stara zaloga, kakšna se šele nova dela. Ta vzorec je prekrasen in odlično skombiniran.

    OdgovoriIzbriši
  14. Hvala za komentarje, še posebno 'električne'. Vsak namig, ideja, pride prav. Vidim pa, da nama gre z J. kar dobro. Zagotovo pa bova kaj spregledala ...

    OdgovoriIzbriši
  15. Hehehe, možganska klobasa. :))) Super nakit si ustvarila, kot vedno. In točno vem zakaj te glava peče pri projektu hiša:))

    OdgovoriIzbriši
  16. Prekrasna kombinacija barv, možgančki so pa sploh 1A.
    Moj mož pravi, da bo naredil še eno hišo :-) V kuhinji ja raje več kot manj vtičnic, stikala so pri nas o.k. vtičnic premalo :-( Sploh v kopalnici in že prej omenjeni kuhinji in mojem ustvarjalnem kotičku tudi.

    OdgovoriIzbriši
  17. 4 leta stari možgančki so naravnost čudoviti.

    Upam, da bom imela v bližnji prihodnosti tudi jaz takše probleme, kje mora biti kakšna vtičnica itd. :)

    OdgovoriIzbriši