ponedeljek, 7. februar 2011

Halo ... je kdo tu?

Ja, ja, še sem tu :-) Samo časa in prave volje za ustvarjanje ni. No, ja, saj ustvarjam, samo ne iz poli gline ali pa papirja. Tole pa je čisto sveža, pravkar sestavljena serija, saj je res zadnji čas, da poravnam še lanskoletne obljube ... pa celo vijolično mi je uspelo kar solidno pofotkat.

Komplet - ogrlica, prstan, uhani:
Pa obesek in prstan:
Nekoč pa bomo sedeli na sončni terasi in pili kavo ... in temu projektu posvečamo večino časa, misli ...

27 komentarjev:

  1. Es una preciosidad, me encanta. Besos

    OdgovoriIzbriši
  2. A to te je torej okupiralo! Oproščeno!! Sem se večkrat spraševala, kaj se dogaja s tabo, da te ni nič naokoli, se mi je zdelo, da mora biti kaj večjega!
    Spet čudoviti izdelki, dodelani "ala Renata", u nulo, kot rečejo naši mulci!

    OdgovoriIzbriši
  3. oooooo kok lep nakit .. spominja na unega zelenega z rdečimi pikami .. madona, še kr se mi cedijo sline po njem ....:))))
    pišem še 1x .. je nekaj pojedlo moj komentar .. kriza ...

    OdgovoriIzbriši
  4. Wauuu, vijolična sicer ni moja barva, ampak tale dva kompletka pa super zgledata.
    Ja, tudi meni je všeč, da sta čisto po tvoje do zadnje pikice spedenana, natančna, zbrušena, svetleča :)
    Upam, da boš le našla še kaj časa za ustvarjanje ob tem velikem "ustvarjanju".

    OdgovoriIzbriši
  5. Oh, luštno spet nekaj novega videt na tvojem blogu! Krasno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Me veseli, da te je okupiralo nekaj tako prikupnega, čeprav na trenutke težkega. Sem prav pogrešala tvoje objave.

    Nova vijola serija je izjemno lepa. Barva je prav nora!

    OdgovoriIzbriši
  7. Izredno lep nakit.
    Hiška :)). Malček energije prihrani tudi za ustvarjanje. Je tako lepo občudovati tvoje dovršene izdelke.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudoviti kosi nakita, kot vedno.

    In kakšen krasen projekt vam jemlje čas :) Vam želim da čim prej pijeta kavico na novi terasi :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Pogrešala sem te tudi jaz in izdelki so čudoviti. Ko sem bila majhna je bila to moja naj barva - imela sem celo take čevlje. Nekje v novi hišici pa boš imela zagotovo lep doteran atelje, kjer bodo nastajale nove umetnije. Želim da vam gre vse kar se da hitro in gladko.

    OdgovoriIzbriši
  10. Tudi jaz sem večkrat pomislila nate. zdaj pa se javiš s takim lepim kupom izdelkov. Vse dodelano in upedenano in zelo lepo.Ampak zadnja slikica je pa super!!!Čimprej naj kava zadiši na terasi!!

    OdgovoriIzbriši
  11. Tud jest sem te pogrešila,pa si se oglasila z krasnimi izdelki.Čudovito spedenano,čisto po tvoje.Za spodnji projekt ti pa svetujem počasi in z glavo,ker pol je prepozno.Sem to že dala skoz:):):)

    OdgovoriIzbriši
  12. Občudujem - kot vedno!

    Z velikim projektom bo veliko dela, ampak tudi veliko radosti...naj vam gre vse po maslu!

    OdgovoriIzbriši
  13. uau, me veseli, da je spat fimo prišlo pod tvoje roke, krasno!...držim pesti, da vse lepo steče po projektih, kot sta si zamislila...

    OdgovoriIzbriši
  14. Krasni izdelki in superska prva fotka. Novo gnezdece pa bo gotovo prineslo novo inspiracijo.
    Pozdravček♥

    OdgovoriIzbriši
  15. ooo, nova hiška, potem pa res verjamem, da ni časa za fimo ali papir. Držim pesti, da vam bo šlo vse po planih. Ta viola linija pa je krasna in res ti jo je uspelo tudi dobro pofotkat.

    OdgovoriIzbriši
  16. Kako lepa barva! Me spominja na sivko. Zelo lepa serija. Ti je oproščeno, da ne ustvarjaš preveč, ko pa imate en tak velik projekt pred seboj! Naj gre vse po načtih in željah!

    OdgovoriIzbriši
  17. Fenomenalen nakit:). S hiško pa naj gre vse po načrtih.

    OdgovoriIzbriši
  18. Kako prekrasni kosi nakita, vijola mi je všeč! In želim vam, da kmalu pijete kavico na terasi in ustvarjaš v svojem novem kotičku!

    OdgovoriIzbriši
  19. aaaaa,kakšen nakiiiiiit, fenomenalnooooo!!!!

    Uf, že vidim prave kofetkarske užitke na terasi, srečno.

    OdgovoriIzbriši
  20. Oh, ta vijolična serija ... lepote, same lepote. Fantastično, res.

    Hiška pa zgleda prav prijetna. :)

    OdgovoriIzbriši
  21. Uhhhh, kakšni lepi kosi, vijoličasti in rumeni!

    OdgovoriIzbriši
  22. Jeee, hiška. Tale na fotki miceno spominja na najino :) Želim vam čim manj stresnih situacij :)
    Nakit pa mi je čudovit. Sploh prva ogrlica mi je naj, naj.

    OdgovoriIzbriši
  23. Uuuu novi domek! Želim vam čim manj stresnih trenutkov ob gradnji. ;) Komplet je pa fenomenalen!! ♥

    Lepo se imej,
    ⓂⒶⓃⓊⒺⓁⒶ

    OdgovoriIzbriši
  24. ja Natka vsi projekti so super!!!!
    sploh tisti na zadnji sliki ;)

    OdgovoriIzbriši
  25. Čist huda je tale vijola kolekcija ... in moram rečt, da ti je izostanek od bloganja in ustvarjanja vsekakor oproščen ... še sploh, ker se ukvarjaš z res velikim in pomembnim projektom ...

    OdgovoriIzbriši
  26. Zelo lepa kolekcija! Pri spodnjem projektu pa želim, da bi vse gladko teklo.

    OdgovoriIzbriši
  27. Lep vzorec + barvna kombinacija :)

    OdgovoriIzbriši