sobota, 10. april 2010

Nadaljevanje

Saj vem, da je že malo dolgočasno, a meni je Cutting edge še vedno všeč. Tale modra je definitivno moja. Pa samo kot zanimivost - za rezanje posameznih kosov ne uporabljam modelčkov, ampak fleksibilen nožek.

Pa še tale ostanek:

18 komentarjev:

  1. Joj joj in potem poveš zanimivost, režeš na oko z nožkom!!!!!!In vsi so pravih enakih velikosti!!!!!!Pa ti čaraš!Zelo lepo čaraš!

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna, zopet! In tisto sonce v sredini mi je ful lepo.

    OdgovoriIzbriši
  3. No, čist 'na uč' bi blo res malo prehudo. Imam narisano šablono na papirju in je treba rezat z občutkom in natančno - če zarežeš samo malo po papirju, se ti sfiži oblika in je zadeva fuč, če režeš predaleč od šablone, ziher ne odrežeš na obeh straneh enako.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ta z rezanjem pa je res dobra oz. ti si res dobra v tem kar počneš. Tudi modra je zelo krasna.

    OdgovoriIzbriši
  5. Sem malo slutila, da režeš z nožkom...
    Zopet je fantastična! Obe!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito, meni so tvoji izdelki noro všeč, pa katerekoli poli tehnike se lotiš. So vsi tko v nulo dodelani, da verjemem, da jim tudi v živo ne bi našla napakice :)
    Všeč so mi različni vzorci in nesimetrično sestavljena prva ogrlica.
    Ma, saj ne vem, kaj bi še našla.. v glavnem, super ti gre :) Tvoje izdelke bi si brez težav predstavljala na sebi.

    OdgovoriIzbriši
  7. Što reći...nego prekrasno. Htjela sam te pitati je li imaš modlice za ove komade ali si ti već odgovorila...:))Hvala ti!
    Kombinacija ove dvije boje su mi super...

    OdgovoriIzbriši
  8. Ti še kar nadaljuj. Všeč so mi tudi "v nulo" natančno narezani spremljevalni diski! Noro!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Pa tale pravokotnik je tud čist hud.

    OdgovoriIzbriši
  10. "ostanek"? meni je noro dober.

    OdgovoriIzbriši
  11. Se strinjam z Mojco - ostanek?!?!?! Čudovit obesek je, ker je čisto tvoj originalen vzorec. O natančnosti pa ne bi..., samo to, bi dodala, da nikakor ne nehaj. Ne bomo se naveličale, če narediš še ne vem koliko cutting edgeov.

    OdgovoriIzbriši
  12. o, ne, sploh ni dolgčas. ti kar nadaljuj. mi pa ni čisto jaen postopek izdelave tistega srebrno rdečega...eden izmed prvih. Rdeča mreža in krogci na srebrni osnovi...V glavnem od prvega do zadnjega so mi všeč!

    OdgovoriIzbriši
  13. Dekleta, hvala!

    Majda, saj meni tudi ni jasno, kako take in podobne mreže dela Dan. No, približno sumim, kako in moram probat še 'njegovo' varianto. Jaz sem rdečo mrežo delala po svoje in sem zato z rezultatom še toliko bolj zadovoljna.

    OdgovoriIzbriši
  14. Uf ostanek je čudovit, pa tudi prva ogrlica..noro dobro!

    OdgovoriIzbriši
  15. oh in ah ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ kaj čem rečt - da mi je všeč bo premalo, da pa bi nosila okoli vratu, to pa bi bilo že skoraj dovolj (drugače sem skregana z nakitom :)

    OdgovoriIzbriši
  16. no tisti "ostanek" je mei No.1

    OdgovoriIzbriši