torek, 21. avgust 2012

Še diši ...

... po morju. No, vsaj po barvah me še vleče na morsko stran :-) Sicer pa je absolutno prevroče za kakršnokoli konkretno ustvarjanje. Tole je bilo nanizano še pred dopustom, a se sedaj na malce obarvano kožo lepše poda. Sem namreč ena od tistih, ki se po 14 dneh dopusta vrne z le za odtenek 'bolj zdravo' barvo ... ravno toliko, da se vidi, da sem bila malo več zunaj :-) Še vedno ne razumem tistih, ki se v najhujši vročini dobesedno pražijo na soncu.


Mi pa ti modro zeleni odtenki ne vlečejo misli le na morje, ampak tudi na vodo. Tisto, ki tako samoumevno priteče iz pipe. Vprašanje je le, do kdaj še ... Da smo pri naši hiši vsaj malo ekološki, imamo rezervoar za deževnico, ki jo uporabljamo za pralni stroj in WC kotličke, že dolgoletna navada  je, da vodo zapiramo, ko si ščetkamo zobe, med tuširanjem ipd. Skratka, varčujemo z vodo, ne samo zaradi mesečne položnice ... Pa vi?


Imejte se lepo!

5 komentarjev:

  1. Pred kratkim sem slišala enega gospoda, ki je rekel: "Tisti, ki pridejo fajn zagoreli z morja, pač ne znajo uživati na morju". Bi se kar pridružila temu mnenju.
    Z vodo varčujem podobno kot ti. Mi je pa žal, ker pri gradnji hiše nisva pomislila na rezervoar za deževnico. Mogoče še bo kdaj.
    Ogrlica - vauuu. Čudoviti barvi in tisto prelivanje je prav magično. Krasna je!

    OdgovoriIzbriši
  2. zeleno-modra kombinacija mi je zadnje čase zelooo všeč. Sama imam ravno v delu ene uhančke v tej kombinaciji. Tvoja ogrlica je čudovita in verjamem, da prav lepo pride na rahlo zagoreli koži.

    Ekološko, ja, hmmm...če začnemo pri ločevanju smeti, kar mi počnemo že več kot 10 let; na Hrvaškem pa se še vedno vse meče v en koš. Pa se potem vprašaš ali ima res smisel?! In tega je še in še, ampak še vedno vztrajam in se trudim po najbolših močeh.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz sicer pridem zagorela, to pa zato, ker smo ves čas v vodi ;) Seveda samo strogo dopoldan in pozno popoldan.
    Tvoje kapljice vode pa me spominjajo na ježeve bodice (jež iz rdečega morja).
    Krasno ujete barve.

    OdgovoriIzbriši