ponedeljek, 7. junij 2010

Mica shift

No, pa je prišla na vrsto tudi nova teksturna plošča Lise Pavelka in po dolgem času tehnika mica shift. Ker pri meni brez modre skorajda ne gre, je prvi poskus končal takole:

Potem pa sem namešala malo čudno roza/rdečo barvo, jo kombinirala s sivo in uporabila še nove ovalne cutterje. Odtenek barve je res zoprn za fotografiranje ...

Pa še pogled na zadnjo stran:

Res je z izdelavo vodil malo več dela, a pride lepo in celoten izdelek je bolj eleganten. No, vsaj meni se tako zdi. Okusi so itak različni, na srečo :-)

11 komentarjev:

  1. Prepoznatljiva Renata. Lijepe boje i kombinacije boja,uspješna mica shift..uredno urađeno...sve naj...naj...
    Jako mi se dopadaju oba komada...
    lp
    Phoenix

    OdgovoriIzbriši
  2. Super zgleda. Po barvi mi je sicer drugi bližje, vendar sta oba čudovita.
    Tudi meni so takole zaključene ritke veliko bolj všeč. Se mi zdi, da lepše stoji.

    OdgovoriIzbriši
  3. Se pridružujem. Vsekakor izgleda super in elegantno kot si dejala. Zelo mi je všeč kako si dopolnila to roza-rdečo s sivimi delčki.

    OdgovoriIzbriši
  4. noro lepa sta oba izdelka!!!! Natka kapo dol

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj, kako lepe "ritke", da o sprednji strani itka ne govorimo. Čudovita ogrlica!

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepo! Ko bi jaz imela tko nežno in mirno roko za mica shift!!! Sem še vedno pregroba in potem ne pride tko lepo kot bi moralo. Tudi ritke so krasne!

    OdgovoriIzbriši
  7. Mega cutterji za mega Natko!

    OdgovoriIzbriši
  8. Noro lepo, ja ritke so res lepše :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Tvoji obeski izgledajo kot bonbončki. Resno se mi cedijo sline. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. ti Natka kot da si z druzga planeta s temi tvojimi lepotami

    OdgovoriIzbriši