ponedeljek, 22. marec 2010

Gremo v šoping?

Malo me daje slaba vest, ker se toliko časa nisem oglasila tule gor. Res pa je tudi, da nisem ravno strašno ustvarjalna tele dneve. Da pa ne bi čisto zakrnela, sem se pridružila mini swapu. Izdelati je bilo treba hranilnik, šparovček po domače, ki naj bi bil dovolj kičast, da bi privabljal denarce. Sem tuhtala in gruntala, kakšen šparovček naj naredim ... škatlo oblečt je ta mal problem, ampak nisem imela nobenega pametnega papirja na zalogi. Zato je bilo treba malo zakomplicirat z obliko ... in nastala je ne ravno kičasta, a ravno prav pomladno elegantna torbica:
Ko se v njej nabere dovolj prihrankov, gremo lahko takoj v šoping :-)
Še malo pogledov s strani:



Trakec se razveže in pridemo do vsebine.

Tudi notranjost je solidno obdelana:

Osnova torbice (tudi obeh stranic) je trša lepenka oblečena v papir. Ko sem končala, mi je bilo žal, da nisem poslikala postopka izdelave.

16 komentarjev:

  1. Dobra ideja in luštna izvedba. Tale bi tudi meni izvabila nekaj denarcev.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja ful dobra ideja! Da greš kar takoj zapravit! :) Super dober!

    OdgovoriIzbriši
  3. Fenomenalna ideja, in res škoda da nisi pofotkala postopka :) (no saj se tega verjetno nikdar ne bi lotila, ker toliko potrpljenja kot ga imaš ti, pač ne premorem)

    Krasen je!

    OdgovoriIzbriši
  4. Res škoda, da nisi slikala postopka.Super dobro izgleda in kot praviš :):)takoj v šoping:):)

    OdgovoriIzbriši
  5. Veš, kaj?! Naredi še eno, postopek fotkaj in bomo še bolj zadovoljne kot smo zdaj, ko gledamo to fantastično torbico :) Super ti je uspela!

    OdgovoriIzbriši
  6. Super si se to spomnila s torbico in takoj v nakupe z njo. In izdelano je v nulo, tako kot smo pri tebi navajeni. Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi jaz mislim, da glede na rezulatat, moraš narediti še kakšno....in zraven še dokumentiraš :). Krasna je!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ijeeee kakšen dober šparovček...super ideja!

    OdgovoriIzbriši
  9. Jaz bi tud šla s polno takšno torbico v šoping!! Takšno, ki bi hkrati še govorila: "Maja, ti kar kupuj, pa nikar ne mej slabe vesti!"!

    OdgovoriIzbriši
  10. Ooo čudovita je. Tako bi pa jaz mela malo večjo ;-)

    OdgovoriIzbriši
  11. :)) s takole torbico pa tudi jaz ne bi imela slabe vesti na šopingu :))

    OdgovoriIzbriši
  12. gremo :)) in, ja, se strinjam z Majo - ne bi bilo slabo, če bi še govorila poleg:) in če bi v njej bilo malo gnezdece, kjer bi se sproti valili cekini:))
    perfektna je, komplimenti.

    OdgovoriIzbriši
  13. super ideja in seveda izvedba!!

    OdgovoriIzbriši
  14. Taprava torba za šopingiranje ;).

    OdgovoriIzbriši
  15. hahahaha...jako si domišljata i kreativna...sakupiš novac i pravo u šoping.
    Ideja je fantastična!!Bravo!!!

    OdgovoriIzbriši