nedelja, 23. avgust 2009

Vikend projekt

Včeraj pozno popoldne sem spet privlekla poli rekvizite na mizo in se odločila, da ponovim lekcijo iz ene od mojih prejšnjih objav. Le da tokrat nisem slepo sledila tutorialu in smo poustvarjala, ampak sem sestavo delala po svoji skici. Do večera sem uspela speči vse kose (2x), zbrusiti (2x) in celo polakirati (1x). Danes je sledilo še eno lakiranje, potem pa sušenje in sestavljanje. Nastala je tale ogrlica:

pa zraven še prstan:
J. je rekel, da bi morala biti zraven še zapestnica ... komplet torej. Zanimivo, zelo redko naredim kakšno. Torej bo zapestnica izziv. Običajno zraven ogrlice naredim le prstan. Prstane pač rada nosim, a ne. Saj tudi uhanov ne delam ... ha, še en izziv več.

11 komentarjev:

  1. O pa imaš res potrpljenje :) Krasen komplet, komaj čakam zapestnico.

    OdgovoriIzbriši
  2. Že tista prva objava mi je ostala v spominu in vsake toliko me prime,da bi poskusila.. čeprav ne vem čisto točno, kako :) Tale druga pa še toliko bolj vabi.
    Rezultat tvojega ustvarjanja je super.. zdaj pa čakam še zapestnico. Pri meni bi bili obvezen dodatek uhani :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, se pridružujem McCrafty s potrpljenjem:)
    Ful lepo! Pa zapestnica bo tudi lepa :) In uhani bi tudi bili :) Jaz sem že dvoje naredila:))))

    OdgovoriIzbriši
  4. Ful je lepa. Tale tutorial sem imela ta vikend spet odprt - in spet nisem prišla do tega, da bi fimo delala, so druge stvari prevagale :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Uuauu spet super izdelek. Tudi jaz zapestnice redko naredim...hecno prav nek odpor imam do njih ;-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super kompletek. Kaj ve delate iz tega fima!!! Saj človek ne more verjet, pa če ne bi napisala , iz česa je potem bi pa razmišljali in tuhtali. To sploh ne zgleda kot fimo, ki pride izpod mojih rok, zato jaz svojih izdelkov (ponečedkov) nikoli ne bom kazala.
    Čakam na zapestnico.

    OdgovoriIzbriši
  7. full lepa ogrlica in prstan je samo še pika na i.

    OdgovoriIzbriši
  8. prava mojstrica, tvoji izdelki so pravi čudeži :)))

    OdgovoriIzbriši
  9. Tole je meni blazno všeč. Sem ravno gledala tutorial v petek in razmišljala, da bi poskusila.

    Sem čisto očarana nad ogrlico.

    OdgovoriIzbriši
  10. krasen komplet. ko bo zraven še zapestnica bo pa popoln :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Uau, kako NORO dobro!! Tutorial poznam in tvoje je lepše od izdelka na njem! Moje iskrene čestitke!

    OdgovoriIzbriši