četrtek, 14. januar 2010

Pospravljam

Na domačih in tujih blogih je kar nekaj idej, kako praktično pospraviti pripomočke za cuttlebug oz. hroščka. Do sedaj sem imela vse naloženo v eni škatli, nekatere šablone v škatlah od CD-jev ... skratka, nobenega reda. Sedaj pa sem se končno lotila pospravljanja, saj imam v BIA idealnega pomočnika. Tako je nastal tale organizator za šablone oz. nestije. Ker nisem imela magnetnih listov, sem uporabila kar samolepilne magnetne trakove:


Narediti pa moram še en organizator za embossing plošče. No, saj ne, da imam toliko šablon in embossing plošč, da jih ne bi mogla pospravit v en organizator, samo včasih je fino misliti malo vnaprej in dodati kak prazen list ali žepek ...

10 komentarjev:

  1. Joj, kako maš zrihtano :)) zdej si pa hitro kupit še kako šablono, da bo lahko nastal še kak lep organizator :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super pospravljeno, v lepo izdelano mapo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lušno si tole pospravila. Mene še to čaka ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. odlično opravljeno delo, užitek ob ustvarjanju, pe še red! super.

    OdgovoriIzbriši
  5. Dobra ideje in super pospravljeno! Žal sem popolnoma dezorganiziran tip.

    OdgovoriIzbriši
  6. Pametno razmišljanje, meni je bilo takoj žal, da nisem naredila dveh ločenih organizerjev - se teh stvari s časom toliko nabare, da zdaj vse štrli in sili ven iz svojih žepkov. No ja, saj kdo mi pa brani da ne naredim še enkrat, ne :)

    OdgovoriIzbriši
  7. no zdaj vidim kam po nasvete, ko bom rabila tak organizator :)
    Če mi boš ti predaleč se bom pa do D. zapeljala :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Super pospravljeno.. jaz se spravljam že celo večnost :))

    OdgovoriIzbriši
  9. Tudi jaz se že lep čas spravljam nekaj podobnega narediti...in tole je prav dobra vzpodbuda :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Zdravo, sem te malo "pofočkala" na moje blogu :) Uspešno ustvarjanje še naprej!

    OdgovoriIzbriši