sobota, 23. januar 2010

Pospravljam 2. del

OK, sem priznala, da nič rada ne pospravljam, a ne. Ampak malo reda med ustvarjalno 'navlako' ne more škoditi. Pa moram priznat še nekaj - ko se pravim delat red med ustvarjalnim materialom, me je kar malo strah. Zakaj? Ker imam neke sorte fotografski spomin in točno vem, v kater škatli je kakšna reč spravljena in se bojim, da je po pospravljanjuje in prestavljanju enostavno ne bi več našla. Tako sem se zaenkrat lotila pospravljanja samo rekvizitov za hroščka, ki so itak bili vsi v eni škatli. V temle organizatorju so žepki za embossing plošče:

Zanimivo, kako različna barva ozadja spremeni celoten izgled izdelka. Pa še nekaj priznam, da za tele domače organizatorje uporabim papir, ki mi je najmanj všeč in ga ni škoda za delovno prekladanje :-)


11 komentarjev:

  1. O tudi ti si pridana, jaz tudi pospravljam, pa sem se na veliko lotila tega in je preveč:):):)Prehitro se utrudim, pa najtežje se je nazaj držat, da ne začneš kaj ustvarjat. Že cel dan si govorim:Daj v škatlo pa pusti, boš drugič:):):)

    OdgovoriIzbriši
  2. O sem pozabila pohvalit mapico in upam, da ne boš jezna , če te posnemam:):):)Tudi jaz moram še uredit embosing mapice, pa nisem imela prave ideje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hehe, točno tole imam jaz v planu že nekaj časa, odkar sem dobila prav luštne majhne registratorje. No, pa v oni kombinaciji z magnetki za nestije tudi.. ampak se ne uspem, pa ne uspem premaknit, da bi od planov prišla do dejanj :))
    Tebi je uspelo super. Prav lepa mapica je. Mene le malo skrbi, ker že dooolgo nisem nič kupila, pa tudi prej nisem veliko.. pa vem, da bo registrator hitro poln :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tole je pa super ideja za tele šablonce. Ko bi še mene prijelo kakšno tako pospravljanje.

    OdgovoriIzbriši
  5. O, ti nas boš pa še naučila pospravljanja. Super ideja za embossing šablone.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi jaz sem danes malo pospravljala med ustvarjalnim materialom in tudi porabila papirje, ki jih ne maram :)

    Si pa ti vseno boljše naredila :)

    OdgovoriIzbriši
  7. ko tole gledam se mi zdi da vseeno "nujno" rabim roziko :)
    super si to nardila
    drugače pa tudi jaz zadnje 14 dni kidam moj atelje....

    OdgovoriIzbriši
  8. Samo občudujem, ker vem, da ne bi nikoli prišla do zadnje faze: zlaganja v predalčke!

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako dobra ideja za shranjevanje, tudi jaz moram narediti kaj podobnega.

    OdgovoriIzbriši
  10. Uf :)) a bi prišla še k meni pospravit? :))) Imam rada tak red :))

    OdgovoriIzbriši