četrtek, 31. maj 2012

Faux turquoise ...

Na zadnji delavnici v Izdelovalnici malih umetnin sem celo imela dovolj časa, da sem tudi sama sprobala eno od tehnik ponarejanja s polimerno glino. Do sedaj sem se lotila le žada . Za vse ostale poly-ponaredke pa bi lahko rekla, da jih tudi obvladam u nulo, čeprav se jih nisem še nikoli lotila. Itak ni problem pobrskat po domači poly-knjižnici, internet je tudi poln raznoraznih tutorialov ... a dejansko se spravit delat, to pa je nekaj drugega. No, končno sem le imela priložnost in nastal je tale kabošon.


Doma sem naredila še ponarejen okvir. Idejo sem dobila tule . Torej lahko modelčke za okvirje tudi kupimo, ali pa se z malo domišljije znajdemo po svoje. Rezultat pa je več kot zadovoljiv :-)

Nastal pa je še manjši ovalni kabošon, prav tako uokvirjen. Potem pa seveda dilema, ali naj konča kot giga-prstan ...


... a pretehtala je druga možnost '2 in 1' kot okras za ovratno ruto/šal, ki se lahko spremeni v obesek. Ni slabo, a ne :-)




8 komentarjev:

  1. uuu, čudovita zadeva. Krasna barva in zelo lepo narejeno.

    OdgovoriIzbriši
  2. halo .. ne le več kot zadovoljiv .. še kaj več ..

    OdgovoriIzbriši
  3. Super je! Mi je kar malo žal, da so delavnice na drugem koncu Slo...

    OdgovoriIzbriši
  4. Odusevljena sam izgledom ovog priveska :)
    Lep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vauu, super zgleda. Občudovanja vredno delo!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito... Prelepa kombinacija vsega.

    OdgovoriIzbriši