četrtek, 16. februar 2012

Končno ...

... še moj obesek v Valentinovem swapu Izdelovalnice malih umetnin . Mogoče ne deluje ravno najbolj srčkasto, a mi je kljub temu všeč.


Lahko bi rekla, ko se združita Dan Cormier in Julie Picarello in ščepec Renate, nastane nekaj takega :-)

15 komentarjev:

  1. men je tvoj definitivno najlepši od vseh!!! krasen!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tole mi je nadvse všeč. Izvirno zanimivo in z veseljem bi nosila :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni se zdi tako zelo simbolično in čudovt obesek je. Zelo mi je všeč Renatino :)

    OdgovoriIzbriši
  4. A veš kako pusta je hrana brez soli in tisti ščepec Renate je pika na i.
    Krasen je!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lep obesek in zanimivo narejen. Sploh mi ne deluje pocukrano in bi ga z veseljem nosila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prelepo uradjeno, kao i sve sto se moze videti kod tebe :) Zaista iz svakog rada izbija pozitivna energije i vidi se da sve radis s puno ljubavi :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Tole je na nivoju in prečudovito, je srčkasto, a ravno prav in zato je posebno.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita kombinacija vsega...

    OdgovoriIzbriši
  9. Čisto dovolj srčkasto je!!!1 Prekrasno in čudovito!!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Tale je pa carski! Minimalističen, ampak zažiga sto na uro!

    OdgovoriIzbriši
  11. Izjemno mi je lepa! Všeč mi je siva barva in čudovit mali srček.

    OdgovoriIzbriši
  12. Renata, kaj naj ti rečem ... jaz sem itak zaljubljena v tvoje delo!

    OdgovoriIzbriši
  13. Čudovita združitev! Obesek je fenomenalen.

    OdgovoriIzbriši