četrtek, 4. november 2010

Šelestenje

Šelestenje jesenskega listja ...

... pa malo premetano ...
in končno nanizano.
Še pogled od blizu ...
Imajo pa tile listi eno zanimivo zgodbo - namreč, ko sem že mislila, da sem odkrila zanimiv način za uporabo brivnika in izdelavo listkov, sem par dni nazaj brskala po netu in naletela na tole in rahlo razočarana ugotovila, da sem samo odkrila toplo vodo ... :-)

18 komentarjev:

  1. Oooo, čudoviti so!
    Glede brivnika - a ni zanimivo, kako takrat, ko razmišljaš bolj "ustvarjalno", stvari dobivajo čisto druge kvalitete in uporabnost? Jaz sem se s fimo maso začela ukvarjati šele po selitvi. Za koliko stvari, ki so med pakiranjem namesto v škatlo romale v koš mi je bilo že žal...

    OdgovoriIzbriši
  2. Prečudoviti so. Glede tople vode pa, ja, veliko nas je na tej zemljici okrogli in pogosto se najdejo somišljeniki oz. "idejni" sorodniki.

    OdgovoriIzbriši
  3. te ha quedado un collar realmente impresionante. Besos

    OdgovoriIzbriši
  4. hehe, ko bi le vedele, koliko je še zgodbic, ko kdo drug pogrunta tudi kaj takega kot me.. pa sploh ne vemo.
    Pa vseeno, če se spomniš česa še tako novega, redko uporabljenega.. moraš biti takole picajzlast kot si ti, da izdelek tudi res dobro izpade. Tako kot tale ogrlica. Čudovita je.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hehe, tisti "tole" imam jaz na to-do listi že kakšno leto. Na vrsto pa še ni prišel.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasni su listici! Gledam u njih i nemogu prestati. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ko gledam tvoje čudovite poli mojstrovine, me tako mika, da bi se še sama lotila česa podobnega. :) Zaenkrat raje samo občudujem in tu in tam kupim že narejeni izdelek.
    Krasni lističi in hvala za link.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ne glede na to, da si okrila toplo vodo, pa je dejstvo, da si se domislila vseeno sama in jaz se nikoli kaj takega ne bi spomnila. O izdelku pa tako ali tako ne bi, ker je tako čudovit in ti listi prekrasno izpadejo. Tudi jaz delam priklone, upam, da ne treščima z glavami skupaj :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Tvoja "topla voda" ni samo topla ampak vroooočaaaa! Ogrlica me je spet vrgla na tazadnjo. Si carica "Mica efektov", ni kaj!
    Uživaj v nošenju!

    OdgovoriIzbriši
  10. In še - hvala ker deliš "toplo vodo" z nami!

    OdgovoriIzbriši
  11. Prekrasni so in najprej sem se vprašala, če je to zame ;))))))))))) Pisano na/za (mojo) kožo.

    Res si carica!

    OdgovoriIzbriši
  12. Prekrasna jesen za vratom :-) noro noro lepo!

    OdgovoriIzbriši
  13. Uhu, waho in še kakšen vzdihljaj sem spustila. tutorial poznam, lotila se ga pa še nikoli nisem. več kot odlično si tole zrihtala!

    OdgovoriIzbriši
  14. No ja, tale topla voda je res bolj vroča, hahaha. Noro lepo!!!

    OdgovoriIzbriši
  15. čudoviti listki
    kar se pa tiče odkrivanja tople vode sem pa jaz že davno nazaj ugotovila da vse bolj ali manj "krademo" že videno. no ja včasih idejo najdemo ko smo jo že same "pogruntale" :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Ja, toplo vodo je težko odkriti, ampak meni vseeno ne bi padlo na pamet, da uporabim ročaj od brivnika za odtise. Sem pa v vmesnem času že počekirala kakšne odtise bi lahko naredila z mojim. LOL

    Ogrlica je fantastična!

    OdgovoriIzbriši
  17. tole odkrivanje tople vode je itak čist v tvojem stilu. Ogrlica je pa lepa, a kdaj izpod tvojih rok ne pride kaj lepega???? japajade

    OdgovoriIzbriši