petek, 16. julij 2010

Črno belo

Saj ne morem verjet, da sem v tej peklenski vročini še pečico prižgala in Fimo pekla. Očitno so se mi tudi možgani malo scvrknili ... a po 'sladoledni' ogrlici sem imela že itak vse razstavljeno po mizi in tako sem v sredo zvečer pekla, včeraj brusila/polirala in danes še sestavila. Uporabila sem zaloge iz hladilnika ...

Krasno paše k črni majčki :-)

Ostanke sem malo pomešala z belo in naredila še nekaj krogcev, ki pa čakajo na sestavljanje - mi je zmanjaklo srebrnih obročkov.

20 komentarjev:

  1. Fantastična je! Super vzorčki, dobre zaloge imaš :)
    Glede peke v tej vročini pa ... bom raje brez komentarja ;) Si res fimoholik.

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh, oh! Domišljije ti pa ne zmanjka :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna! (pa mi črna barva sploh ni všeč sicer).

    Dobra si s tole pečico v tej vročini ni kaj :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super lepa in elegantna. Pečenje pa - kapo dol, še bolj pa, da si jo takoj dodelala v svojem neverjetnem slogu.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vuau! Še ena lepa črno bela ogrlica. Res je prevroče za ustvarjanje iz fima, ampak kaj ko tudi poleti potrebujemo nov nakit.

    OdgovoriIzbriši
  6. Si pa res pravi fimoholik, ni dvoma ;)Ogrlica pa zopet čudovita, verjamem, da res lepo paše k črni majčki.

    OdgovoriIzbriši
  7. Temu se pa reče FIMOHOLIK!!!!!!!!Hvala bogu, da si tako hudo okužena, da lahko občudujemo take umetnine!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Iz tko luštnih koščkov se res ne čuti peklenska vročina ... je pa res aleluja tistmu k je izumil hladilnik ;o)

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepo in prekrasne kombinacije.

    OdgovoriIzbriši
  10. Krano. Si čisto predstavljam, kako izgleda na kakšni majčki :)

    OdgovoriIzbriši
  11. hudo lepa!!!! ampak da greš pa v tej vročino mečkat fimo si pa tud taglavna :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Ko bi jaz imela takšne delčke v mojem hladilniku... :)
    Čudovita ogrlica. Upam, da kmalu vidimo še ostalo. :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Pa saj ne morem verjeti kako je to lepo!! Kako res to sščaraš??? Še posebej mi je fenomen da je to res nastalo v tej peklenski vročini.

    OdgovoriIzbriši
  14. česa vse ne premore tvoj hladilnik:)) pri meni bi nastala ogrlica kvečjemu iz sira, z dodatkom kakšnega paradižnika:))

    čudovito. spet čudovito.

    OdgovoriIzbriši