torek, 30. marec 2010

The Cutting Edge I.

Kot že veste, me trenutno navdihuje Dan Cormier. Za naslednji izziv sem se lotila njegove tehnike cutting edge. Najprej sem sicer že nameravala kupiti komplet, a sem si potem premislila. Saj veste, cena, poštnina ... pa ne veš, ali ti bo potem tehnika sploh 'potegnila' ali ne ... povrh vsega pa sem imela revijo PC že nekaj časa doma. Torej mi je dejansko manjkal samo 'peeler' in sem šla v lokalni Merkur po navadni lupilec za zelenjavo. Nastala sta poskusna obeska iz ostankov - toliko da sem preizkusila lupilec, ki se je solidno izkazal. Malo moram še izboljšati pritisk rezanja, da bo rezina enakomerna.


Pečena obeska sem le še zbrusila (papir gradacije od 400 - 1200) in potem po nasvetu Majde polirala s kremo za čevlje. Končni rezultat je izredno gladek in presenetljivo natur izgled, kar mi je všeč. Pri zelenem obesku sem še ugotovila, da nujno rabim ene dobre okrogle modelčke. Moji so ultra stari in imajo precej grd rob na spoju. Zanima me, ali so ateco cutterji dobri in imajo gladek spoj?

19 komentarjev:

  1. Veš kaj - ne rabiš ne pilerja, ne novih modelčkov, ne delavnice pri Cormierju. Mojstrske izdelke si naredila, se kar slinim, ko jih vidim. Kdor zna, ta zna.

    OdgovoriIzbriši
  2. meni sta tudi všeč, predvsem zelen, ker je moje barve .. odlična si :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Se čisto strinjam s Kristino, super ti gre. Obožujem tvoj picajzlasto dodelan stil.
    Si pogledala kaj Krekove modelčke? Jih imajo kar dosti v trgovinici, samo v živo bi se verjetno res bolje videlo :)
    Atecove že nekaj časa gledam po netu, pa se mi zdijo preveč nesramno dragi. In večinoma zgolj s poštnino po ZDA.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zopet sem si napasla učke na tehle lepih obeskih. Res ti gredo super od rok in izgledajo noro lepo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita sta. Se povsem strinjam z ostalimi.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lej jo mojstrico, kako sta lepa! Oba!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja, Sonja, Krekove sem že gledala, pa se mi zdi, da imam nekaj takega že doma. So v kovinski škatli in so sicer čist lepi. Ampak spoj je pa tako zanič, da je oblika tam vedno fuč. In potem neki popravljam, brusim ... in to ni to. Zato sprašujem za Atecove, če so res tako fajn.

    Pa hvala za vzpodbudne besede!

    OdgovoriIzbriši
  8. Renata, meni je to naravnost fantastično!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepi obeski. Sicer tehnikene poznam, ampak rezultat je fantastičen.

    OdgovoriIzbriši
  10. Prekrasna sta.In tudi mene jezijo ti modelčki, ki imajo spoje "bogpomagi" :-) Bom vesela kakšne pametne info v tej smeri :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Prekrasni izdelki. Vam pa lahko povem, da so Atecovi modelčki super (sem jih pravkar dobila za darilo od Majde). Spoj je zelo gladek, stik se minimalno pozna.

    OdgovoriIzbriši
  12. Tale Cormier ti pa dobro gre izpod rok! Superca, vse kar si naredila! Jaz imam peeler in se obnese veliko bolje od krompirjevega. Rezilo je tanjše in zeeeeloooo ostro. In še - tudi jaz imam ultra stare cutterje in sem ugotovila, da so robovi veliko lepši, če režem prek prozorne folije in malo zavrtim cutter (če je okrogel, seveda). Pa dobro nosi tele krasotce!

    OdgovoriIzbriši
  13. Noro dobri ogrlice. Sedaj si me čisto prepričala, da moram poskusit, ko pridem domov. :)

    Meni so Ateco cutterji super, so močnejši kot navadni modelčki za piškote, sicer nimajo gladkega spoja, ampak se pri rezanju ne pozna. Res je, da so malo dražji, ampak meni ni žal 'investicije'.

    OdgovoriIzbriši
  14. ej noro dobro ti gre od rok...sama bom pa z lupilcem kar pri krompirju ostala, ker tole izgleda prezakomlicirano ;) :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Zelo lepo si naredila. Tako čiste linije so, da dvomim da potrebuješ še dodatno orodje.

    OdgovoriIzbriši
  16. za bogeca - na tvoj blog ni več varno hodit:)) prečudovita sta, sploh zelen.

    OdgovoriIzbriši
  17. Ajoj ... oba sta zame prava fantazija ... moram nehat gledat tele fimo stvari, da me ne bo še v te vode potegnilo :)))

    OdgovoriIzbriši
  18. Moj poklon!! Res te je Dan navdihnil in izdelka si izpilila do konca!

    OdgovoriIzbriši
  19. Vauuu, tehniko si krasno osvojila in že nastajajo čudoviti izdeli. Občudujem vse, kar narediš!

    OdgovoriIzbriši