torek, 2. februar 2010

Še ena za 50

Ko sem oddala voščilnico iz prejšnje objave, sem takoj dobila prošnjo, če lahko naredim še kakšno za 50. Za moškega. Uspela sem še vprašati, s čim se tale možakar kaj ukvarja, ima kakšen hobi ...? Dobila sem kratek in jedrnat odgovor - košarka. OK, sprejela sem izziv. Porajale so se mi različne ideje.
Najprej sem se lotila izdelave parketa in polaganje klasične 'ribje kosti' je bilo prav zabavno. Za košarkaško tablo sem plastificirala paus papir, tako da sem dobila čvrsto mlečno plastiko. Največ preglavic mi je povzročala mreža koša, saj nisem imela nič pametnega pri roki. Na koncu sem jo izrezala kar iz papirja.

Košarkaška žoga ima črte embossirane s črnim prahom, mini razcepka pa je ventilček. Ko žogo vržemo na koš, razkrije ... tadam ...

Je pa to spet easel-card, ki se takole odpre:



Na koncu seveda upam, da bo slavljencu všeč.

23 komentarjev:

  1. Mislim, da si lahko povsem prepričana v to, da mu bo všeč :)

    Enkratna ideja! Dobra si, ni kaj (saj veš to, hehe).

    OdgovoriIzbriši
  2. O veš kaj, če mu pa tale čestitka ne bo všeč jo pa nazaj vzemi in......... meni pošlji! :) Sej mi ne ustreza nič - ne cifra, ne šport, ampak nima veze, k je tko noro dobra, da je čist hudo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Super ideja in ta pogrintavščina z žogo - the best ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Uf, si pa mojstrica v polaganju parketa, ni kaj :) In mreža ... na pogled simpl voščilnica, ampak dela pa ni bilo tako malo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Svetovno ni kaj. Saj veš, da padam na take čestitke :-) Parket je položen perfektno, koš superca in ta ideja z žogo, ki potem pade v koš, fantastično. Imam pa eno podvprašanje, kako pri Božji volji si izrezala to mrežo, da se ti ni stgala?

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasna je! Tako lepo si naredila parket, pa koš in seveda žogo z napisom spodaj. Izjemna, res.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super čestitka.Dobro, da je tako postavljena in ideja s skrito številko- mega!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Tudi jaz se sprašujem, kako si izrezala mrežo, da se ti ni strgala? Noro dobro. Parket zgleda kot pravi :)
    Sigurno bo slavljencu zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  9. Vladka, Helena - mreža je izrezana z olfa nožkom. Je treba bit kar natančen, pa gre :-)

    Pa hvala za komentarje! So vedno vzpodbuda za naprej.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ajej. To pa je čestitka. Bravo!
    Za mrežo pa bi lahko uporabila kako mrežico od česna, ki je ponavadi bela :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Res zadetek v polno! Nore ideje, noro rezanje :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Noro dobra! Res si ne predstavljam, da komu ne bi bila všeč.

    OdgovoriIzbriši
  13. O kaj je nora, od parketa naprej, ventilčeč pa zmaga ;)...pa bobro potrplenje si imela za mrežo.

    OdgovoriIzbriši
  14. Igrišče za košarko je pa tapravo. Dobro ti je uspelo spravit vse malenkosti na čestitko in ti detajli so super.

    OdgovoriIzbriši
  15. Res perfektna voščilnica :) Že mrežo sem občudovala kako je izrezana, a parket si risala prostoročno z ravnilom, menda ja ne?

    OdgovoriIzbriši
  16. Ivi, parket so dejansko narezani koščki papirja dimenzije 5x1 cm, vse stranice so posenčene in potem so ti koščki nalepljeni na osnovo v vzorcu ribje kosti oz. klasično polaganje parketa.

    OdgovoriIzbriši
  17. Renata hvala za odgovor in OSUPLA sem kako zelo si se trudila ob izdelavi te prečudovite voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  18. noro, noro, noro... da dol padeš!

    OdgovoriIzbriši
  19. no vidim koga bom prosila za nasvet če bom menjala parket :)
    NORO dobra ideja in seveda izdelava, koš bi pa jaz iz kakšne vrvice delala ker mi papir tud slučajno ne bi padel na misel

    OdgovoriIzbriši
  20. a po tanovem maš tud parketarstvo odprto ? :-)
    NORO

    OdgovoriIzbriši
  21. Super ideja, noro dobra izvedba. Sem se prav nasmejala, ko sem jo videla. Super, res.

    OdgovoriIzbriši