ponedeljek, 21. december 2009

2 in 1

Predalnik št. 2 za drugo nečakinjo Marušo je pred vami. Ker se mi ni dalo delati še enega predalnika s 4 nizi predalčkov, bi pa predalčkala, sem tuhtala, kako jih lahko še postavim, da bo stvar zanimiva. Kar sama se seveda ponuja rešitev, da dva niza predalčkov zasukamo za 180 stopinj, ampak ... to se mi je zdelo preveč dolgočasno in enostavno ... Zato sem si postavila izziv '2 in 1' predalnika.
Tole je zelena stran predalnika:


Tole pa modra ... številke naj bi bile letnica 2010 ... in M kot Maruša:

Predalčki so seveda obdelani, vsi papirčki posenčeni ... itak :-)


Sledi pa še pogled od zgoraj, ki vam pove, da je tole '2 in 1' predalnik in lonček za svinčnike. Predalčki so res zasukani za 180 stopinj, vmes pa sem pustila nekaj cm prostora. Daljše stranice, ki se nadaljujejo ob predalčkih, so tako kot dno in pokrov narejene iz debelejšega kartona (cca 2mm), zato je celotna konstrukcija zelo stabilna, čvrsta ... tudi notranjost sem oblekla s papirjem:


Barve so res grozne, ampak tole je najboljše kar sem uspela izvlečt iz fotosešna pod lučjo :-)

17 komentarjev:

  1. Super!Tole sem tudi jaz že razmišljala, da bi na svojih predalnikih naredila, pa sem prelena in premalo natančna za tisto luknjo na vrhu:(:(Ti si jo naredila u nulo natančno- mega!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Saj veš kaj sem pomislila ob gledanju ...ti si nora...ampak v dobrem smislu :) Krasen je!

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlično! Zdaj je to cel namizni center za vse pospravit.

    OdgovoriIzbriši
  4. Full dobro, svetovno in super s tisto odprtino za pisala. Zelo je lep predalnik ni kaj. Kaj sem lahko jaz tvoja nečakinja za en dan :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. če ti barve niso všeč jo lahko pošlješ kar k meni, itak je pa že skrajni cajt da se tudi v M preimenujem, ker s S-jem izstopam iz cele familije :-)))))

    KRASNA JE, pravzaprav sta obe krasni, ideja pa mega.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako izvirna ideja. Pa narejen je tako lepo, prav popolno! Všeč so mi kombinacije različnih papirjev.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super ideja in čisto po tvoje tudi super do konca dodelana izvedba.

    OdgovoriIzbriši
  8. ja Natka od vraga si!!! super barve, super ideja

    OdgovoriIzbriši
  9. Adijo pamet..noro,noro najnorejše dobro! :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. kolk so pa dobri tile predalniki, prav vsi so mi všeč. in obdarovanke so lahko več kot vesele! so pa nareheni v nulo. čestitke!

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovito!!!
    In priznam, da si imela veliko več potrpljenja kot jaz. Tudi sem delala na ta način, pa za tisto sredinsko luknjo za pisala že izgubila živce in vse skupaj prekrila s celotno plato.

    OdgovoriIzbriši