sobota, 29. avgust 2009

Brušenje ... ali beseda, dve o nohtih

V prejšnji objavi sem omenila, da so šli nohti v maloro zaradi silnega brušenja. Vse, ki ste kdaj začele brusiti poli, že veste, da brušenje rahlo zasvoji človeka. Izdelki so namreč po brušenju res gladki, lepi, brez prstnih odtisov ... skratka, brušenje je fajn. Pa še poli, ki se zažre v kožo, gre stran. So pa seveda stranski učinki, ki se pojavijo takoj, ko se malo dlje časa namaka ročice v vodo in brusi, brusi, brusi ... dokler se nenačrtovano ne odbrusi še malo nohtov, včasih celo kože ... Ja, drži, sem si na prstnih členkih že pobrusila kožo do krvi, pa od silne vneme sploh nisem opazila.
Na tehle izdelkih se lepo vidi, kako je moje brušenje napredovalo ... pri modri verziji so krvaveli členki :-)


Seveda po brušenju še lakiram. Ko bom velika, si bom omislila mašino za poliranje. Hja, pa naj še kdo reče, da je hobi za zabavo ... tole je pravo garanje :-)

14 komentarjev:

  1. Ja, je res garanje, ampak je poli po brušenju prijetnejši na otip in tudi nositi ga je bolj fajn! V zeleno sem se zaljubila!!! Bom hvaležna, če mi kdaj izdaš recept za mešanico!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ti verjamem, da so dosti lepši izdelki po brušenju, samo sem še vseeno prelena za to ;)
    Ja, ja garanje, sklanjanje nad mizo v eni pozi, da se že križ začne bunit, pri tebi pa še nohti fašejo ;)

    Samo potem pa se očke spočijejo na takih krasotah.

    moi

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja seveda, zato pa potem izdelek ne izgleda več kot da bi bil narejen iz polija, ampak, kaj pa vem - porcelana? Takega efekta se seveda ne da doseči brez truda :)

    Skratka čudovito izgledajo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Uboge fimoholičarke!Res se mi smilite, ko nam razlagate te vaše postopke, da pridete, do teh lepot. Tokrat je zmagovalgka -zelena.Res pa zgleda kot porcelan , sveti se tako lepo, na otip je pa najbrž zelo , zelo gladako- hudo. To bi mela- zeleno.

    OdgovoriIzbriši
  5. Se moram kar strinjat.. z vsem napisanim :)) brušenje zasvoji, definitivno :) in pobrušeni izdelki so meni tooook fini na otip, pa tko lepo zašajnajo, ko so polakirani :) Jaz bi znala pa "ne-zeleni" dve nosit :)
    Sem pa ravno včeraj naredila klobasco z enakim vzorcem :) Barve pa čisto druge. Zdaj jo bo treba še uporabit.
    Luštno je obiskovat tvoj blog, sami lepi izdelki.

    OdgovoriIzbriši
  6. Oh ja, brušenje ... hard work :) Ma ni treba potem na nobeno rekreacijo:) Škoda, k ne večina prejemnic ne loči brušenega od nebrušenega :(

    OdgovoriIzbriši
  7. tegala brušenja ti nisem fouš.jaz ga ne brusim čeprav mogoče bi bila pa varjanta da sprobam tisto "one" ki mi ga je božiček prinesel za manikirat nohte :)
    je pa tudi meni zelena No.1!!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Kosi, da te kap! Všeč všeč všeč!!!
    Sploh prvi!

    OdgovoriIzbriši
  9. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ve, fimozasvojenke, ste zame vse občudovanja vredne. Koliko različnih barv, vzročkov, oblik in končnih izdelkov pride izpod vaših zlatih rok in glave, ki je prava zakladnica idej!
    Ko se bom navdušila nad nošenjem nakita me mogoče še kdaj premamite s svojimi izdelki, da kaj preizkusim. Zaenkrat sem samo redna obiskovalka takih blogov.

    Tvoji zadnji izdelki so noro, res noro dobri!!

    OdgovoriIzbriši
  11. Uf, tole je pa res bilo enega garanja! Ampak rezultat je res toliko boljši, da se izplača. In zdaj si opremljena v vseh barvnih kombinacijah!Moram priznat, da jaz nisem navdušena brusilka, všeč mi je natur izgled polija. Enkrat namesto laka poskusi spolirat en kos z navadno prozorno pasto za čevlje in mehko (najbolje kakšna majčka) bombažno krpo. Rezultati presenečajo!Pozdravček,

    OdgovoriIzbriši
  12. Vem, kako je ko 'padeš' v brušenje in si sproti odbrusiš še malo nohtov in kože. Jaz imam iz tega razloga sedaj vsakič na rokah gumijaste rokavice. Na katerih mi tudi včasih uspe odbrusiti kakšen košček gume.
    Ogrlice so krasne, zelo nobel. Jaz sem tudi tako, kot Sonja, za ne-zeleni dve. :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Zabica67, hvala za nasvet, bom probala. Do zdaj sem samo tisti falš žad polirala z jeansom in sem mislila, da mi bodo roke odpadle.

    Maja, recept sledi v eni od naslednjih objav.

    Pa hvala vsem za spodbudne komentarje!

    OdgovoriIzbriši
  14. vauuu, truda je ful vloženega, samo tole mora bit pa 1A za nosit. sploh rozasta, sem se kar zaljubila :)

    OdgovoriIzbriši